LUNG JYI INDUSTRIAL CO.,LTD.

Import merknaam geuren, huidverzorging cosmetica, make-up verzorgingsproducten, geschenken en premium producten warenhuis sieraden groothandel



Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail
Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
 

Opening hours: AM10:00~PM7:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)
http://www.perfume.com.tw/english/

https://lungjyi.com/
 

Long Jyi is een Taiwan gebaseerd distributeur van groothandel topmerk cosmetica, parfums & gift sets aan handel & exporteren naar gespecialiseerde winkels, superstores of winkels. Wij zijn toegewijd in het voorzien van u van een brede selectie van echte merknamen uit alle hoeken van de wereld. Ons bedrijf biedt een volledig gamma van de meeste up-schaal en cutting edge producten, waaronder parfum geuren, mannen perfume、women van perfume、mini parfum, huidverzorging, cosmetische, kleur cosmetica, parfum geschenk sets, huid zorg geschenk sets, cosmetische gif sets, haarverzorging, styling producten, lichaamsverzorging, bath and body accessoires, make-up, accessoires, kleur cosmetica accessoires, mode decoraties, geschenk sets, decoratieve producten, Japans fancy producten enz.
Onze merken omvatten AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, baas, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, HR, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY enz.
Export / Business groothandel
Gebaseerd op verschillende kanalen, onze klanten kunnen worden onderverdeeld in twee categorieën, fysieke (traditioneel) en virtuele kanaal (nieuw). Het traditionele kanaal bestaat uit handelaar, groothandel, huid, lichaam en haar zorg de oorspronkelijke installatie importeren, franchise winkel, winkelketen, decoratie corporation, geschenk corporation, warenhuis, distributeur en rechtstreekse verkoop. In de andere hand is de virtuele kanaal door middel van groothandel tot de online shopping mall.
In principe zijn twee soorten van onze belangrijkste klanten andere kleinere groothandelaars en fysieke archieven. En dankzij verschillende handelsvolumes, cijfers of de lange termijn samenwerking relaties, handel zou de groothandelsprijs verschillend in deze twee soorten klanten.

Onze producten afkomstig zijn van kredietwaardig produceert, agenten of handelspartners om te zorgen voor de kwaliteit van het product en voorkomen van namaakgoederen. De bestseller kwalitatief hoogwaardige producten en de concurrerende prijs zijn onze kenmerken; Daarom verwelkom broederschap of alle ambachten en beroepen worden onze klanten of ons enkele adviezen geven. Bedankt!

Bel ons kantoornummer voor meer informatie. E-mail
Tel: 886-6-2820480, 2822432, 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429

Openingstijden: AM10:00 ~ PM7:00 (twee dagen uit elke twee weken)
Adres: No.403-2, Dawu St., Yongkang stad, Táinán 710, Taiwan (R.O.C.)
http://www.Perfume.com.tw/English/

woensdag 15 april 2009

Parfum, vrouwen tweede laag van de huid




    Parfum, vrouwen tweede laag van de huid

    Zie Van Gogh's 'Zonnebloemen', zult u zeker in het oog springende geel van de schok. Hoor Bach's "Ave Maria", zult u naar alle waarschijnlijkheid worden verplaatst naar tranen. Waarom? Waarom is kunst! Als een vrouw je langs deze tijd, in feite je had geen tijd om te zien de gastheer van de Spelen, maar je nog steeds de rug toekeren felle blik blikken, en adem de neus, stelt u de staat van innerlijke vrede. Waarom? Geen reden. Dat is kunst, parfum kunst!

    Het parfum is de tweede laag van de huid vrouw, jezelf te houden, houden van het leven, vrouwen zijn min of meer hebben een paar flessen van uw favoriete parfum. Echter, het juiste gebruik van het aan de vrouw rustig in Ruoyouruowu geur in show elegantie.

    De smaak is een "punt", het parfum is de "lijn", Eau de Toilette is het gebruik van "gezicht". Hoe lager de concentratie, de bredere de omvang van vegen.

    De binnenkant van de elleboog en knieën kant om het aroma sierlijke, duurzame, twee belangrijke punten! Vegen in de pols op gezond verstand, en wrijf de binnenkant van je elleboog of knie in de zijkant van beter: dit temperatuur van de huid, reguliere activiteiten, zou een nog betere verspreiding van het aroma te zijn. Dezelfde als de binnenzijde van de veneuze van de pols en vaak mogelijkheden voor contact met dingen en snel verdwenen, natuurlijk niet zo goed als vegen in het ritme van de plaats en de buitenwereld aangepast aan de binnenkant van de elleboog en knie zijde beschermen er niet meer dan Deze twee delen beter.

    Oor-en de achterkant van de hals van het aroma Ruoyouruowu vulde de lucht, weet hoe het beheersen van de dosering is het meest effectief Raiders recht.

    De geur van het proces bottom-up. Wil je een duur het moeilijk zou zijn. De taille is de kracht van de scheidingslijn van parfum. De taille is de verspreiding van het wazige deel van elegante aroma. Er moet echter ook rekening houden met de, de scheidingslijn van het aroma te trekken. Zoals een maaltijd of een bezoekje aan iemand thuis en parfum moet meer onder dan normaal gepolijst zijn, dit is gezond verstand. Als u veeg om de nek, de oren, warme lucht naar boven drijven, zal de geur volgen de vlotter, om niet scherp parfum zachte, moet wrijven iets lager dan de taille.

    Crowds of besloten ruimten, wrijf rockende onderdelen, zoals voeten, enkels, binnenkant van de rok ...

    Hoewel zeer weinig mensen dragen parfum in de kousen aan, maar op voor de eerste spray met een mondstuk spray, is er verrassend zwakke smaak en het aroma kan worden volgehouden. Het is moeilijker dan het aroma van het wrijven van de huid verdwijnen.

    Mannen houden van de geur ruiken van het haar, weer binnen handbereik! Ongeveer 80% van de mannelijke geval dat.

    Plaats het apparaat niet in de zon legt op parfum en alcohol in de blootstelling zal vlekken achterlaten op de huid; Als je echt wilt het aroma, optionele niet-alcoholische geur douchegel bad in de zon te genieten. Wanneer de gewoonten van een bepaalde smaak, zult u zonder het te weten bedekt dan ooit tevoren. De optimale concentratie is binnen armlengte, kunnen anderen ruik de heerlijke geur. Kan niet bepalen of ze te veel geschilderd, vraag een vriend om te helpen.

    In het algemeen beter de kwaliteit van het parfum kan worden opgeslagen 3-5 jaar. Vermijd blootstelling aan zonlicht, op een koele, droge plaats. Kan in de koelkast bewaard, maar alleen een licht parfum. De smaak is niet te koud of oververhitting zal de smaak beïnvloeden. Indien het overschot van een kleine parfum, kleur, troebelheid, kunnen worden toegevoegd aan ethanol verdunning.





    品牌
    KOSE高絲
    品名
    清肌晶毛孔熱粒黑凝膠_去角質
    存貨

    規格/說明
    80g 590 $ 750 產品說明: 添加黑色磨砂粉粒的沖洗式溫感按摩凝膠。 添加奈米黑粉粒的黑色凝膠狀基質能於肌膚及指間形成厚度均一,易於延展按摩的薄膜。發熱式溫感基質能產生將溫熱毛巾覆蓋於肌膚般的溫熱效果。 黑色去角質粉粒於按摩同時不造成肌膚過度負擔,藉由按摩動作連肌理不平整處都能滑順延展,深入因溫熱效應而張開的毛孔中。 徹底清除毛孔黑頭粉刺,改善肌膚暗沉、粗糙不均勻現象,沖洗後呈現透明平滑的肌膚。 散發清新舒暢的清肌晶系列草本芳香,兼具舒緩效果的保養程序使肌膚煥然一新。 溫和吸附去除黑頭粉刺與暗沉*現象 淨化暢通毛孔深層添加黑色磨砂粉粒的溫感按摩凝膠
    銷售類型
    Wholesale



      2 opmerkingen:

      beautysorg zei

      Thee bad, kunt wassen de gezondheid?


        Oorspronkelijk gebruikt om te drinken van groene thee, onlangs toegevoegd een nieuwe manier te gebruiken--bad. Dit is een thee voor verslaggevers in Peking de andere dag malianb weg, een straat hoorde niets nieuws. Zaterdag, consumenten nemen Lady van Ma Liandao thee winkels gekocht 10 kilogram goedkoper grof thee, dit veroorzaakt druk op rente. Na het vragen om te weten, is niet Ms Gu family love thee, kopen deze thee doeleinden wordt gebruikt voor Baden.


        Thee bad bad in de mode


        Deze verslaggever geleerd uit de eerste helft van dit jaar, een paar Bad Center in Beijing begon de invoering van een nieuwe Bad--thee bad. Als het spel is "omvat vele soorten thee effectieve onderdelen voor het menselijk lichaam, gebruikt om te Bad kan verbeteren van hun gezondheid," "gezonde tekenen", die werd populair in Japan, Zuidoost-Azië nieuwe Bad dit jaar na de speciale periode, het aantrekken van veel consumenten, werd een modieuze manier van leven. Veel consumenten begonnen met het kopen van grote hoeveelheden van lage kwaliteit thee bad.


        Volgens Maljan weg sommige thee shop van het bedienend personeel geopenbaard, nu deze gebruikt om te Bad van thee is meest ruwe oude thee, deze thee drinken waarde doet niet hoge prijs gedeeltelijke laag en elk 500 gram generaal in meer dan 10 meer Yuan rond, grote zelfs kan goedkoop gekocht om verschillende Yuan geld, en meestal een een zeepbel mensen zodra thee Bad waarschijnlijk moet 250 gram rond thee, daarom met thee te Bad dan tot afgelopen mensen met behulp van melk, en Chinese geneeskunde, bad meer betaalbaar.


        Vraag hoe de effectiviteit van thee bad?


        Thee verkeer vereniging tegenhangers in China vertelde verslaggevers dat zogenaamde thee bad, thee na het koken is gedrenkt in Bad of bad, geplaatst op regelmatige warm water, verlaging van de temperatuur passende temperatuur wanneer gebruikt voor baden van tijd. Dit bad had verspreid in Japan, in de afgelopen jaren het land. Groene thee thee bad is over het algemeen gebruikt als grondstof voor dit is omdat de bevatten een heleboel thee polyfenolen in groene thee en ander materiaal, het menselijk lichaam een rol in de anti-inflammatoire, antibacteriële spelen kan, gebruiken om Bad verbeteren hun effecten op de gezondheid. Op hetzelfde moment, thee is rijk aan vele vitaminen en mineralen, zomer gebruikt om te baden kan fungeren als een warmte-besturingselement, behandeling van zonnebrand, huid-whitening effect.

      beautysorg zei

        Maar de Chinese voeding samenleving een deskundige voorzichtig over de thee Bad effect. Naar haar mening als met melk bad, bad van de Chinese geneeskunde, bedrijf promotie van thee Bad effect kan er sommige overdrijving. Absorptie van thee effectieve onderdelen door het menselijk lichaam, hoofdzakelijk drinken, Baden in vitro absorptie, zoals manieren ter bevordering van de verbetering van de kwaliteit van het menselijk lichaam, het effect is geen slechter dan eten direct duidelijk. Consumenten moeten daarom ook een juiste weergave van thee Bad effect.


        Dankzij de opkomst van de thee-bad, thee markt begonnen de nieuwe veranderingen, sommige low-end producten begon te hebben een nieuwe markt. Ingevoerde gebruikte Bad thee zijn over het algemeen ruwe oude groene thee. De zogenaamde grof thee, is relatief ten opzichte van de thee een beschrijving, met name een laat plukken tijd thee, over het algemeen dit soort thee stengels bevatte meer smaak dan de thee minder. Maar dit soort thee die bevat andere ingrediënten hoger dan dat van de nieuwe groene thee, bubble thee geconcentreerd dan thee, op hetzelfde moment de prijzen veel lager dan die van verse groene thee, dus geschikt voor thee bad.


        Vooruitzicht leidde thee thee Bad low-end markt


        Verleden zelden voel de gezochte mensen voor grof groene thee, veel grof thee is gekocht door sommige fabrikanten rechtstreeks, zoals uitgepakte werkzame bestanddelen, make gezondheid producten grondstoffen, voorraad van retail-markt beperkte en aanleiding sommige thee Bad thee winkel in ruwe aanbodsituatie de oude verkoop thee tot. Malianb road, een van de thee stad van Anhui provincie JI privé baas vertelde verslaggevers dat wegens "SARS" beïnvloeden, verkoop thee dit jaar is niet goed, sommige achterstand in de luxe thee begon te verschijnen, maar sommige laagwaardige groene thee en grof thee verkoop uitzondering populair, verkoop meerdere malen groter is dan in voorgaande jaren, zelfs in de nabije toekomst moeten noodmaatregelen aanvullende bronnen om te voldoen aan de vraag van de markt. Toont dat thee bad "doeltreffendheid" echt klein.